Vakansiya

  1. Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin müdiri

    Əsası 2002-ci ildə qoyulmuş “Avromed Company” QSC dünyanın aparıcı beynəlxalq şirkətlərinin istehsal etdiyi əczaçılıq məhsullarının Azərbaycandakı ən böyük distribyütorlarından biridir.

    Şirkət Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin müdiri vəzifəsinə təcrübəli işçi dəvət edir.

    Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin müdiri:

    • Mühasibatlıq siyasəti və prosedurlarını sənədləşmiş sistem şəklində aparır və onların əldə olunmasına nəzarət edir;
    • Maliyyə axını istiqamətlərinin, onlarla bağlı borc vəsaitləri ehtiyaclarının və sərmayə üçün mövcud vəsaitlərin proqnozlaşdırmasında iştirak edir;
    • Kapital sərmayə tələblərində cari ehtiyacların ödənilməsi üçün vəsaitlərin mövcudluğunun təmin edilməsində iştirak edir;
    • Şirkətin valyuta mövqeləri ilə bağlı maliyyə risklərinin azaldılması üçün hecinq üsulundan istifadə edir;
    • Bank münasibətlərinin idarə edilməsinə dəstək göstərir;
    • Şirkətin büdcəsinin hazırlanmasını idarə edir;
    • Müəyyən edilmiş büdcədən olan yayınmalar və bu cür yayınmaların səbəbləri barədə rəhbərliyə məlumat verir;
    • Ümumi strateji istiqamətin formalaşmasında rəhbərliyə yardımını göstərir;
    • Şirkətin bütün fəaliyyət sahələrində cari xərclərin azaldılması üzrə təhlillərdə iştirak edir;
    • Operativ fəaliyyətin potensial dərəcədə yaxşılaşdırılması sahələrini müəyyən etmək üçün bençmarkinq üzrə araşdırmalarda iştirak edir;
    • Maliyyə nəticələri barədə rəyini bildirir və təkmilləşdirməyə dair tövsiyələrini verir;
    • Təklif olunan funksiyalar və rəqiblərin qiymət siyasəti ilə əlaqədar məhsulun qiymətinin müəyyənləşdirilməsinə yardım göstərir;
    • Əsas biznes göstəricilərini tərtib edir;
    • Məhdudiyyətlərin və nağd pul vəsaitlərinin təhlili əsasında büdcə formalaşması prosesinə nəzarət edir;
    • Rəhbərliyinin sorğusu əsasında əlavə analitik materialları və hesabatları tərtib edir;
    • Xarici auditorlarla işin aparılmasını təşkil edir.

    Tələblər:

    • Maliyyə və iqtisadiyyat üzrə bakalavr təhsili.
    • Maliyyə sahəsində azı 3-5 il iş təcrübəsi.
    • İşə münasibətdə yüksək fəallıq və məsuliyyət nümayiş etdirmək tələb edilir.

    “Big 4” və ya digər tanınmış beynəlxalq audit şirkətlərində çalışmış namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

    Yerli qanunvericilik və IFRS sahələrində praktiki biliyi və təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

    Əmək haqqı namizədin təhsili, iş təcrübəsi və peşəkar keyfiyyətlərinə əsasən müəyyən olunacaq.

    Maraqlananlar CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına  01.05.2017-ci il tarixinədək göndərə bilərlər.

    Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin müdiri yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

  2. Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin mütəxəssisi

    Əsası 2002-ci ildə qoyulmuş “Avromed Company” QSC dünyanın aparıcı beynəlxalq şirkətlərinin istehsal etdiyi əczaçılıq məhsullarının Azərbaycandakı ən böyük distribyütorlarından biridir.

    Şirkət Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə təcrübəli işçi dəvət edir.

    Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin mütəxəssisi:

    • Şirkətin funksional vahidlərinin məlumatlarına əsasən büdcə tərtib edir və məlumatların mütamadiliyinə nəzarət edir;
    • Təqdim edilən büdcə təqdimatlarının mümkün risklərə məruz qalıb-qalmamaları baxımından yoxlama aparır və rəhbərliyi potensial yarana biləcək problemli sahələr barədə məlumatlandır;
    • Məhdudiyyətlərin və nağd pul vəsaitlərinin təhlili əsasında büdcə formalaşması prosesinə nəzarət edir;
    • Büdcə modelinin təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər edir;
    • Hesablaşma və bütövlülük baxımından yaranan nöqsanları öncədən aradan qaldırmaq üçün büdcə modelini nəzərdən keçirir;
    • Hər ay hesabat dövrünün sonunda cari nəticələri büdcə nəticələri ilə müqayisə edir və mühüm yayınmalar barədə rəhbərliyi məlumatlandırır;
    • Cari maliyyə fəaliyyəti üzrə aylıq və rüblük hesabatların hazırlanmasını təmin edir;
    • Mövcud hesabat portfelinin təmin edilməsi və gələcək inkişafı üçün səy göstərir;
    • Səmərəliliyin, proseslərin və məlumatların keyfiyyətinin artırılması yollarının axtarır, təkmilləşdirmə təşəbbüslərinin həyata keçirilməsinə nəzarət edir;
    • Bütün hesabatların müəyyən edilən müddətlərə uyğun olaraq hazır olmasını təmin etmək üçün hesabat cədvəlini nəzarətdə saxlayır;
    • Şirkətin bütün fəaliyyət sahələrində cari xərclərin azaldılması üzrə təhlillərdə iştirak edir;
    • Əməliyyat və maliyyə nəticələrini araşdırır və təkmilləşdirməyə dair tövsiyələrini verir;
    • Gəlir və xərclərin təhlilini aparır;
    • Bir sıra variantlardan istifadə etməklə biznesin gələcək şəraiti ilə bağlı proqnozlar verir;
    • Elektron cədvəllərdən istifadə etməklə maliyyə modellərini tərtib edir;
    • Təhlilin nəticələrini ümumiləşdirərək PowerPoint təqdimatlar hazırlayır və nəticələri yuxarı rəhbərliyə bildirir.

    Tələblər:

    • Maliyyə və iqtisadiyyat üzrə bakalavr təhsili.
    • Maliyyə sahəsində azı 2-3 il iş təcrübəsi.
    • İşə münasibətdə yüksək fəallıq və məsuliyyət nümayiş etdirmək tələb edilir.

    “Big 4” və ya digər tanınmış beynəlxalq audit şirkətlərində çalışmış namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

    Yerli qanunvericilik və IFRS sahələrində praktiki və ya nəzəri biliyi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

    Əmək haqqı namizədin təhsili, iş təcrübəsi və peşəkar keyfiyyətlərinə əsasən müəyyən olunacaqdır.

    Maraqlananlar CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına 01.05.2017-ci il tarixinədək göndərə bilərlər.

    Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində Hesabatlıq və büdcə şöbəsinin mütəxəssisi yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

  3. Laboratoriya məhsulları üzrə mütəxəssis

    Əsası 2002-ci ildə qoyulmuş “Avromed Company” QSC dünyanın aparıcı beynəlxalq şirkətlərinin istehsal etdiyi əczaçılıq məhsullarının Azərbaycandakı ən böyük distribyütorlarından biridir.

    Şirkət Laboratoriya məhsulları üzrə mütəxəssis vəzifəsinə təcrübəli işçi dəvət edir.

    Laboratoriya məhsulları üzrə mütəxəssis:

    • Bazarı xarakterizə edən məlumatları toplayır, analiz edir, perspektivləri qiymətləndirir;
    • Brendi müəyyən edir;
    • Marketinq strategiyası və marketinq planının hazırlanmasında iştirak edir;
    • Marketinq məhsullarının satışını artırmaq məqsədilə stimullaşdırıcı aksiyalar keçirir və prezentasiyalar təşkil edir;
    • Satışın düzgün təşkil edilməsini təmin edir;
    • Potensial müştərilər axtarır;
    • Müştərilər haqqında məlumat bazası yaradır;
    • Müştərilərlə iş və görüş planı həyata keçirir.

    Tələblər:

    Ali tibbi təhsil (mütləqdir);

    Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;

    Müştərilərlə ünsiyyət və əməkdaşlıq qurmaq bacarığı.

    Azərbaycan və rus dillərini bilmək vacibdir.

    İngilis dilini bilmək arzuolunandır.

    Maraqlananlar CV-lərini [email protected] elektron ünvanına  30.04.2017-ci il tarixinədək göndərə bilərlər.

    Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “Laboratoriya” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Anket formasını(yükləmək üçün klikləyin) doldurub, [email protected] ünvana göndərə bilərsiniz.

Qeyd: Anketi göndərərkən İmza və Tarix bölməsini doldurmağı unutmayın.